A. Abbasov Cahangir Cahangirovun təkidilə radio üçün "Ayşadı", "Bülbülü", "Lalə", "Xalabacı" və "Tǝrǝkǝmə" oyun havalarını lentə yazdırıb. Azərbaycan radiosu üçün ilk dəfə "Rahab" muğamını qarmonda ifa edib lentə yazdıran Abbas idi. Bu ifanı dəfələrlə dinləmişik. 1990 - cı illərin əvvəllərində onun çaldığı "Rast", "Şur", "Bayatı - Şiraz" muğamları və xeyli sayda oyun havası radio üçün lentə yazılıb.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 115,116.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ə. Ağayev radiomuzun fonduna "Kolxoz" və "Salyanı" oyun havalarını yazdırmışdır. Sonuncu Əflatunun özünün bəstəsidir.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 137.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Aşağıda biz M.Ağayevin ifaçında radionun fonduna yazılan və bu günə qədər qorunan raqs melodiyalarının və muğamların siyahısını göstəririk: "Vağzalı", "Mirzəyi", "Yüz bir", "Nazbarı", "Azərbaycan", "Dərbəndi", "Beş nömrə", "İnnabı", "6 nömrǝ", "14 nömrə", "Lətifə", "Brilliant", "Toy rəqsi", (Cahangir Cahangirov), "Sevinc rəqsi" (R.Əfəndiyev), "Tibilisi" (Ə.Tağıyev) "Gözüm səndədir", "Xalabacı", "Bənövşə", "Uzun dǝrǝ", "Tərəkəmə", "Bəxtəvəri", "Hüsnyar", "Qars", "Əsgəranı", "Bağdaduri", "Bakı", "Xançobanı", "Tiflisi", "Şalaxo", "Qazağı", "Turacı", "Şəlalə", "Naz eləmə", "Gənclik rəqsi", "Naz elǝ".
Muğamlar: "Humayun", "Segah", "Cahargah", "Zabul", "Bayatı - Qacar".
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 93.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Tamilla Babayeva sənətdə öz hünərini göstərərək Azərbaycan radiosunun fonduna "Tərəkəmə", "On dörd nömrə", "Mirzəyi", "İnnabı”, "Şampanı", "Şərur" (Noraşen - Ə.R.), "Kolxozu" xalq rəqslərini yazdırmışdır. İfaçı adı çəkilən melodiyaların bəzilərini 1970 - ci illərdə qrammofon vallarına da yazdırıb.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “Araz” 2008, Səh. 372.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Radiomuzun fondunda Xanların bəstələdiyi, öz ifasında yazılmış lentləri qorunur.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 491.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Q.Dadaşova radionun fonduna "Şahnaz" muğamını, "Uzun dǝrǝ", "Vağzalı", "Lalǝ", "Bǝxtəvəri" oyun havalarını yazdırmışdır.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 117 - 121.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Aşağıda radionun fonduna yazdırdığı muğamların adları və lentə alınma tarixini göstəririk: "Bayatı - Şiraz", "Segah", "Rast", "Zabul", "Bayatı - Qacar" (1957), "Şur" (1965).
Aşağıda onun Azərbaycan radiosunun fonduna yazdırdığı, özü bəstələdiyi rəqs melodiyalarının adlarını və lentə yazılma tarixini veririk:
"Qızıl Əsgər" (15.03.1957), "Nabat xanım" (01.02.1958), "Məlahət" (04.03.1961), "Aran köçü" (29.03.1961), "Elmira" (04.03.1961), "Solmazı" (08.03.1961), "Bülbülü" (16.08.1965). "Şəlalə" (04.02.1966), "Almaz" (09.02.1966), "Qəşəngi" (12.02.1967), "Elnuri" (12.02.1967). "Ayşadı" (12.02.1967).
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 57,58.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
F.Eyvazov 1970 - ci ildə öz ifalarını Azərbaycan radiosunun fonduna təqdim etməyi də unutmamışdı. O, klarnetçalan Əzizağa Quluyevlə birlikdə "Arzu" rəqsini də çalmışdı. Fond üçün çaldığı musiqilər içərisində özünün bəstələdiyi "Bayatı - Şiraz" muğamına əsaslanan lirik melodiya onun ifasında çox gözəl səslənir.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 376, 377.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
1969 - cu ildə Vəzifə xanımın ifasında "Tərəkəmə", "Qazaxı" rəqsləri və digər melodiyalar radionun fonduna qəbul olunmuş və müntəzəm səsləndirilmişdir.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 379.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Radionun qızıl fondunda onun ifaları qorunur. Radiomuzun fonduna cəmi beş rəqs melodiyası təqdim etməsinə baxmayaraq o, bütün xalq havalarını və bəstəkarlarımızın toylarda səslənən mahnılarını sənətkarcasına ifa edirdi.
Beş ifası: "Vağzalı", "Uzun dǝrǝ", "Şərur", "Tərəkəmə" və "Xalabacı" rəqslərilə xatirələrdə yaşayır".
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “Araz” 2008, Səh. 100, 102.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Radio fonduna öz solo ifalarını da təqdim edib. Bu ifalar arasında "Segah" muğamı, bəstəkar mahnıları və xalq havaları da vardır.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 369.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Bəylər Əhmədovun ifasında "Qızılgül" və "Arazı" rəqs havaları Azərbaycan radiosunun fonduna qəbul olunmuşdur.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 151.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
1980 – 1990 - cı illər arasında onlarla xalq oyun havalarını və öz bəstələdiyi rəqs melodiyalarını lentə yazdıraraq fonetekamıza təqdim etmişdir. 2000 - ci illərdə bu işi yenidən davam edərək iyirmiyə yaxın musiqi nümunələrini radiomuzun fondu üçün yazdırmışdır.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “Araz” 2008, Səh. 376.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Əsgərin ifasında radio fonduna qəbul edilən "Tərəkəmə", "Şəlalə" və başqa oyun havaları müntəzəm səsləndirilirdi.
Qrammafon valındakı "Segah"
Titrədir qəlblərdə amanı - ahı.
"Segah"ı radioda da çalıbdı,
Fonotekamızda, fondda qalıbdı.
Ə.Rəhmanlı, 25.11.2013-cü il
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 327.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
1977 - ci il radionun fondu üçün yazdığı "Pərvanə" rəqsində qarmon ifaçılığına yeni yanaşma, təzə keçidlər, başqa cür səslənmənin olması daha çox nəzərə çarpırdı. "Bayatı - Şiraz" muğamı əsasında bəstələdiyi, 1978 - ci ildə radionun fonduna yazdırdığı "Nuranə" rəqsi zövqü oxşayan, könüllərə tez yol tapan, sümüyə düşən oynaq bir melodiyadır. Lent yazısında rəqsin əvvəlində Hüseyn cəld, çevik, olduqca maraqlı, ustavari gəzişmələr etmişdir. Bu lentlərdə Hüseyn Həsənovu nağarada Rafiq Balabəyov, qoşa nağarada İlqar Sail, balabanda Baba Ağayev, fortepiano da Həsənağa Qurbanov müşayiət etmişdir.
Radioda onun ifasında səslənən "Rast" muğamı da qorunur.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 384, 388.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Musa müəllim Tehranda diskə yazdırdığı xalq havalarımızın bəzilərini Azərbaycan milli radiosuna da təqdim etmişdir.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 368.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Adil Hüseynov dövrünün çox böyük sənətkarı olub. Onun ifaları vaxtilə radio üçün lentlərə yazılıb.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 110.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
2000 - ci ildə qarmon ifası ilə Nemət müəllim Azərbaycan radiosunun fondu üçün "Rəvahi", "Zabul", "Bayatı - İsfahan", "Segah", "Çahargah", "Dilkǝs", "Bayatı -Qacar" muğamlarını, "Ənzəli", "Sevinci", "Arifi", "Qızıl gül", "Cüt bacı", "Firuzə", "Kolxozu", "Dilican", "Kinto, "Tiflisi" adlı oyun havalarını yazdırmışdır.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 580.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Radiomuzun fonduna 4 - 5 oyun havası və yalnız iki muğam, "Hümayun" va "Segah" yazdırıb. Onun böyük istedadı, geniş yaradıcılıq qabiliyyəti olduğu üçün neçə - neçə oyun havası, muğam dəramədləri və rənglər bəstələyib. Radiomuz üçün çaldığı "Hümayun" muğamında çaldığı dəraməd İ.Coşqunun öz bəstəsidir.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 123,124.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Sənətkarın Azərbaycan radiosunda qorunan ifaları: "Bəstənigar" muğamı (1968 - ci il), "Elmira" rəqsi, "Şursayağı", "Segah" muğamı, "Nazilə" rəqsi, "Kəmalə" rəqsi, "Zemfira" rəqsi, "Lirik melodiya" (1974 - cü il), "Nazilə" raqsi, "Lalazar" (1975 - ci il), "Jalə" rəqsi, "Dağlar oğlu" reqsi, xalq mahnısı "Aman ovçu", "Simrani" rəqsi, "Cəmilə" rəqsi, O.Tağıyev "Sədaqətim var", "Azərbaycan təranələri", "Şalaxo" raqsi, C.Cahangirov "Alagöz", "Tərəkəmə" rəqsi, "Rəqs" (1977 - ci il), "Aynurə" rəqsi (1979 - cu il), "Baskalı" rəqsi (1983 - ci il), "Lirik melodiya", T.Quluyev "Qızıl üzük", "Qarabağ" raqsi, "Nargilə" rəqsi, "Lirik melodiya", "Şahbuzu" rəqsi, Ə.Tağıyev "Sənsən həyatım mənim", "Zabul -Segah" muğamı, "Məhərrəmkənd" rəqsi, "Ağır rǝqs", "Yeni reqs", "Gülsümü" rəqsi, "Cəlalı" raqsi, "Türk melodiyası", M.Əhmədova "Körpə balam dil açır" (1984 - cü il), "Naxçıvan" raqsi, "Mən səni axtarıram" mahnı, "İran melodiyası", E.Sabitoğlu "Payız gəldi", xalq mahnısı "Küçələrə su səpmişəm", O.Tağıyev "Külək", "Yallı" rəqsi, mahnı "Bu gözəl zamanda", "Zemfira" rəqsi, "Qafqazı" rəqsi (1996 - ci il), "Ənzəli" rəqsi, "Qafqazı" rəqsi (2005 - ci il).
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 171.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
İlk dəfə onun Az.TV - də çıxışı 1980 - ci il may ayının 2 - nə təsadüf edir. Özünü doğruldan bu ifaçını o zamanlar yayımlanan "Səhər görüşləri" nin rejissoru Məhərrəm Bədirzadə dəfələrlə çəkdiyi verilişlərə dəvət etmişdir. Manaf öz kiçik qrupu ilə səhnəciklərin musiqilərini ifa edib. Həmin ərəfədə o, "Kolxoz" və "Günay" rəqs melodiyalarını Azərbaycan radiosunun fonduna yazdırıb.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 531.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Gənc ifaçı 1979 - cu ildən mərhələlərlə öz bəstələri "Ülviyyə", "Əfsanə", "Maftuna", "Nişanə", "Fərqanə", "Qarabağ gözəlləməsi", "Diyarı", "Nigarı", "Lətafəti", "Turalı", "Dostluq", "Badamı", "Vüsalə", "Zəriflik", "Sara gözəlləməsi", "Anarı", "Tərlanım", "Məhəbbət", "Nərminə", "Elbəyi" rəqs melodiyalarını Azərbaycan radiosunun fondu üçün yazdırmışdır.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 562.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Azərbaycan radiosu fonduna Zakirin gənclik illərində eşidib öyrəndiyi melodiyalar, özünün bəstələdiyi rəqs havaları, klassik muğamlar və bəstəkar əsərləri daxildir. Aşağıda onun ifalarının radionun fonotekasına keçirilməsi üçün təsdiq olunma tarixləri göstərilir. Öz bəstələdiyi melodiyaların adlarının qarşısında sənətkarın öz adı (Zakir M.) yazılır.
"Bayatı-Şiraz" dəramədi (T. Dəmirov) - 10.05.1960
"Bakı" rəqsi (xalq musiqisi) - 10.05.1960
"Oynaq rəqs" (Zakir M.) - 08.06.1966
"Gülşəni" rəqsi (Zakir M.) - 08.06.1966
"Şəfayəti" rəqsi (Zakir M.) - 08.06.1966
"Simuzǝr" rəqsi (xalq musiqisi) - 24.01.1966
"Qazağı" rəqsi (xalq musiqisi) - 24.01.1966
"Azəri" rəqsi (Zakir M.) - 04.03.1967
Səadəti" rəqsi (Zakir M.) - 04.03.1967
"Muğam və rəqs" (Zakir M.) - 16.09.1968
"Ulduzu" rəqsi (Zakir M.) - 16.09.1968
"Bəxtəvəri" rəqsi (Zakir M.) - 16.09.1968
"Dağıstan" melodiyası (Zakir M.) - 10.03.1970
"Segah" muğamı - 03.06.1970
"Səidə" rəqsi (Zakir M.) - 20.10.1978
"Səbuhi" rəqsi (Zakir M.) - 20.10.1978
"Firavan" rəqsi (Zakir M.) - 20.10.1978
"Aygün" rəqsi (Zakir M.) - 20.10.1978
"Şalaxo" rəqsi (xalq musiqisi) - 20.10.1978
"Şur" muğamı - 20.10.1978
"Cavani" (Zakir M.) -12.03.1984
"Cəmilə" rəqsi (Zakir M.) - 12.03.1984
"Rəhimi" rəqsi (Zakir M.) - 28.02.1984
"Samiri" rəqsi (Zakir M.) - 28.02.1984
"Kinto" rəqsi (xalq musiqisi) - 28.02.1984
"Gülnarə" rəqsi (Zakir M.) - 30.01.1984
"Qurban adına" (S. Rüstəmov) - 28.02.1984
"Iftixari" rəqsi (Zakir M.) -17.07.1985
"Məhərrəmkənd" rəqsi (Lǝzgi xalq musiqisi) - 17.07.1985
"Onu bağışlamaq olarmı? k/f-dən "Arzular" mahnısı (T. Quluyev) - 17.07.1985
"Tərəkəmə" rəqsi (xalq musiqisi) - 17.07.1985
"Şalaxo" rəqsi (xalq musiqisi) - 17.07.1985
"Sevinc" rəqsi (M. Əhmədova) - 07.04.1987
"Qızılgül" rəqsi (Zakir M.) -11.04.1988
"Qubanın ağ alması" (xalq musiqisi) - 11.04.1988
"Zəmin xarǝ" muğamı - 11.04.1988
"Xəyalə" rəqsi (Zakir M.) -11.04.1988
"Yar bizə qonaq gələcək" (xalq musiqisi) -11.04.1988
"Apardı sellər Saranı" (xalq musiqisi) -10.01.1994
"Bakı" rəqsi (xalq musiqisi) - 10.01.1994
"Yunan melodiyası" (Yunau xalq musiqisi) - 02.02.1994
"Təbriz lövhələri" (Zakir M.) - 02.02.1994
"Tiflisi" rəqsi (xalq musiqisi) - 02.02.1994
"Ceyranım gəl" (Ə. Abbasov) - 02.02.1994
"Şikəsteyi-fars" muğamı - 02.02.1994
"Zabul avazında" (xalq musiqisi) - 02.02.1994
"Həzin tərzdə" (Zakir M.) - 02.02.1994
"Mart yaliisi" (Macar musiqisi) - 02.02.1994
"Təbrizi" (Zakir M.) - 10.01.1994
3 hissəli simfonik orkestr üçün əsərin 2-ci hissəsi "Xatirə" (T. Bakıxanov) - 02.04.1998
"Yaylaqların mahnısı" (T. Bakıxanov) - 02.04.1998
"Gözəlliklər məskəni" (T. Bakıxanov) - 02.04.1998
"Səbr eylǝ" (T. Bakıxanov) - 02.04.1998
"Sevən könül" (T. Bakıxanov) - 02.06.1998
3 hissəli simfonik orkestr üçün əsərin 3 - cü hissəsi "Rondo" (T. Bakıxanov) - 02.04.1998
3 hissəli simfonik orkestr üçün əsərin 1 - ci hissəsi (T. Bakıxanov) - 27.02.1999
"Vətənimdir" (S. Ələsgərov) - 27.02.1999
"Qərənfil" (V. Adıgözəlov) - 29.03.1999
"Məhəbbət əfsanəsi" baletindən rəqs (A. Məlikov) - 27.02.1999
"Mürği - səhər" (Ə. Bakıxanov) - 27.02.1999
"Konsert" (T. Bakıxanov) 16.05.2001
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 225, 226.
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Aida xanımın ifasında radionun fondunda "Kolxozu" rəqsi yazılmışdır. Gözəl ifa olduğu üçün tez - tez səsləndirilirdi.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 74.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Bəstələdiyim "Şur ahəngi" 1991 - ci ildə "Dastan" ansamblının müşayiətilə mənim solo qarmon ifamla radionun fondu üçün yazılıb. O, dövrdən müntəzəm olaraq radioda səslənir. Azərbaycan milli radiosunda mənim ansamblımın ifasında yazılmış xalq musiqisi nümunələri, bəstəkarlarımızın əsərləri və öz bəstələrim müntəzəm səsləndirilir.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 399, 406.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Özünün bəstələdiyi "Aybəniz" və "Təranə" rəqslərini sənətçi 1970 - ci ildə radionun fonduna yazdırmışdır. Həmin vaxt onun ifasında "Səməni", "Qaytağı" xalq melodiyaları da lentə alınıb. Abutalıbın ifasında "Segah" muğamı radioda, FM - 105 dalğada tez - tez səsləndirilir.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 267.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Bacarıqlı qarmon ifaçısı radionun fonduna oyun havaları və "Humayun" muğamını yazdırmışdır. O, "Humayun" u 27 yaşı olarkən ifa etmişdir. İsfəndiyar Coşqundan sonra ikinci qarmon ifaçısı idi ki, bu muğamı radio fonduna təqdim edirdi. Onun bəstələdiyi "Məzəli rəqs", "Masallı". "Rahimi", "Lirik raqs", "Təbrizi". "Miyana" rəqsləri, "Şursayağı" adlı melodiyası və "Şüştər rəngi" da melodik baxımdan çox gözəldir. "Rahimi", "Miyanə rəqsi" va "Tello" radio fondu. üçün lentə alınmışdır.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 295.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Ramiz 1961 - ci ildə Şamaxıda keçirilən gənc turistlərin VII - Respublika toplantısında iştirak etmişdir. Toplantının yekun konsertində qarmonda ifa etdiyi "Aişə" və "Qazağı" oyun havaları Azərbaycan radiosu tərəfindən lentə alınmışdır.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 262.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
1975 - ci ildə Gəncə şəhər radiosunda onun ifasında "Zabul - Segah" muğamı lentə alınıb və xeyli müddət ərzində səsləndirilib.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 261.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
K.Vəzirovun qarmon ifasında "Zabul" muğamı, "Qıtqılıda", "Nurtacı", "Raqs suitasi". "Azərbaycan təranələri", "Bayram rǝqsi", "Abşeron ritmləri" melodiyaları radio fondu üçün qəbul olunub və səsləndirilir. Həmçinin akkordeonla çaldığı "Sənə də qalmaz", tarda ifa etdiyi "Ana" (C.Cahangirov), "Arzu" (Niyazi) mahnıları da fonda daxil edilmişdir.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 369.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
O, 1953 - cü ildə radionun fonduna "Cahargah" və "Zabul" muğamını, "Qazaxı", "Kolxozu", "Azərbaycan", "14 nömrə", "Qaytağı", "Tərəkəmə", "Vağzalı" rəqslərini və musiqisi özünün olan "Pambıq çöllərində" kompazisiyasını yazdırmışdır.
Əhsən Rəhmanlı “Qarmon ifaçılığı sənəti və onun Azərbaycanda tədrisi”, Bakı “MBM” 2014, Səh. 132.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________